The time is ticking

Det va längesen jag skrev något personligt på bloggen. Tänkte att jag skulle slänga ur mig lite om allt som händer för tillfället.
Jag är snart klar med körkortet, så jag kan få det ur världen. Har ju bara teoriprovet och uppkörningen kvar. Men jag är seg och lat. Har skjutit upp det allt för länge så ska försöka boka tid så fort det bara går.
Jag håller även på med min ansökan till en skola i Åsa. Ett år bild och form, som min tatuerare rekommenderade starkt. Det är ett internat och om jag kommer in så ska jag och mina kära fru Emelie Carlson bo i ett dubbel rum tillsammans.
Sen har jag bestämt mig för vart jag vill åka på min resa. Jag har gått i tankarna att spara pengar för att åka på en lite längre resa senare. Jag vill åka till Indien. Många säger att man inte borde åka dit för de inte är bra men Indien är ett väldigt vackert land och jag skulle få chansen att fota en massa. Plus jag som älskar historia osv skulle bara älska att åka och kolla på gamla palats som finns kvar efter maharadjorna.

Nä nu ska jag till Torget med Lollo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0