Lord of the rings maraton

Nu är jag verkligen helt slut. Har varit förkyld i några dagar och verkligen inte orkat göra någonting. Idag var även min syster sjuk så vi kom på en väldigt briljant idé. Vi ser alla Sagan om ringen filmerna, med extra material (special edition) Men då va kruxet att vi bara hade de två första i special edition version, så vi ringe papi så fick han åka och köpa den sista efter jobbet. Problem solved.

Jag kommer nog aldrig kunna tröttna på dem. Det är nog seriöst omöjligt och jag vet att jag e världens nörd men det skiter jag faktiskt bllankt i. Vi bunkrade upp oss i soffan med täcken, kuddar och massor med godsaker sen satt vi där från 12-0.15 ca. Så värt det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0