A trip to the land of memories

Vissa dagar önskar man bara att man var tillbaka till en viss tidpunkt i livet. Någon speciell plats med vissa speciella personer. Jag hade mig en släng av riktig nostalgi idag. Det började med att Vickan och jag drog hem till mig och kollade igenom alla mina gamla bilder på den externa hårddisken. Vi stötte på en mapp som hette ARVIKA 2008 och vi kollade igenom den. Jag tror att vi båda kände ungefär samma sak då. FAN VAD JAG VILL TILLBAKA. Jag hade nog glömt bort den resan lite eller iaf inte ägnat det någon större uppmärksamhet, men idag tog bilderna mig tillbaka till en plats och tid då jag var så in i helvete lycklig. Det var varm, sommarlov, festivalkänsla, sprit, musik och de närmsta vännerna. Även lite kärlek fick vi nog alla in. Jag drogs verkligen tillbaka till alla de goa minnena. Skratt, glädje och en och annan tår. Jag kände en våg av tacksamhet och tillgivenhet till alla de människorna som gjorde den stunden, det minnet så ovärderligt. Jag tror att det är ytterst få gånger som jag känt mig så lycklig.
Nu hoppas jag på att kunna skapa fler sådana minnen som jag kommer att vilja behålla och minnas för alltid.
Efter att Vitoria åkt kollade jag även igenom bilder från min tid från Fiskebäck. Jag saknar er! Även om fiskebäcksåren kanske inte var de bästa så finns det även höjdpunkter där. Ulricehamn, skidresan i 8:an som jag inte kommer ihåg vart vi var någonstans, skara sommarland, avslutnings middag på Vinga och så klart 9ans avslutning. 10 år med er kära klass Segelbåten till 9M. Helt otroligt att jag snart skall ta studenten. Känns som att det  var inte alls länge sen jag gick ur 9:an

Hittade även lite bilder på Philip, vila i frid kära barndomsvän, vi saknar dig!

 

Nu skall jag nog sova.
Hoppas på att få drömma lite om de bar stunderna från förr.

Tack&Godnatt<3

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0