Midsommar-firandet

Midsommar var väldigt speciell. Jag hade några av mina allra närmsta vänner runt mig, jag skaffade lite nya vänskapsband och kvällen var fylld av skratt tårar, galna upptåg, sprit och sommar känsla. Bästa var nog när jag ca klockan 04.30 när alla precis krypit ner i sina sängar, dear-ade Johan att bada och han sprang ner och hoppade i. Jag trodde aldrig att han skulle göra det. Idioten frös som ett as efter det.
Kajob, Nanna, Stina och Alex åkte hem dagen efter medans Johan, Anzen och jag stannade tills idag(måndag)
Lördan var nästan värre än själva midsommar, 3 liter vodka i en bag-in-box på 5 pers. Illa säger jag bara haha.

Tack för en kul helg <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0