KAPTEN RÖD - ENSAMHÄLLET

Från den djupaste dal till dom ljusaste dar
Jag säger till dig; du o jag klarar det ihop
färden är lång och bördan är stor
Men jag vet att, du o jag klarar det ihop
för den ena har styrka och den andra har mod

Du o jag klarar det ihop
vi går tillsammans mot en helt bataljon
Du o jag klarar det ihop

Ah dom säger; vart man än går är det ödsligt o kallt
så länge som man flyr från sitt kall
Men om ditt kall inte riktigt passar deras mall
gör dom allt för att få dig på fall

Oh dom övervakar dig, spioner finns överallt
för det sticker i deras ögon
att se dig bli stark, för dom är svagare
Man är klar som kristall, vad som än kommer vi kommer stå pall


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0