Music is my drug

Jag är beroende av musik. Jag kan inte leva utan det. Musik gör att varje dag bara kan bli bättre. Det som har förmågan att påverka mig mest är musiken. Jag kan bli förbannat arg och vilja slå sönder saker, eller så kan jag bli ledsen och vilja rulla ihop mig till en boll och bara gråta. Musiken kan få mig att tänka efter och bli sådär djup man bara kan bli ibland eller så blir jag så sprudlande glad att jag bara vill dansa tills mina muskler ömmar och sjunga halsen av mig. Det finns ingen bättre tröst än en låt som berör hjärtat. Nu ska jag lägga mig och skriva lite och lyssna på musik.

Gone are the days of summer
We couldn't change it if we tried
Why would we want to, let's go where we got to
Our paths will cross again in time
It's never the same tomorrow
And tomorrow's never clear
So come on, come on you know
Our time, our time is here


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0