Vid första ögonkastet

Jag har fallit huvudstupa på det enda sättet jag kan. Trilogin The Hunger Games. Det bästa jag läst sedan trilogin om Härskarringen och Twiligt serien. Har precis läst klart andra boken Catching Fire och väntar på helspän efter tredje boken som kommer att släppas 24 augusti 2010. En lång och plågsam väntan må jag. Jag som är världens bokmal kommer inte kunna bli tillfredställd fullt ut av andra böcker fören jag fått läsa sista boken i serien om Hungerspelen.

Hunger Spelen är skrivna av Suzanne Colling och jag rekommenderar verkligen att läsa dom på engelska. Det är samma typ av lättlästa engelska som Stephenie Mayer använder sig av i sina Twilight böcker. Det som allt kretsar kring är våran huvudperson Katniss Everdeen som söits från sin fattiga vardaf som familjens överhuvud och försörjare in i ett farligt spel med dödlig utgång.



Jag säger bara LÄS LÄS LÄS!!!


Kommentarer
Postat av: Matte

ja men då får jag ha fanta med mig !

och vart skall jag ha den då ?:O

2009-12-29 @ 01:05:36
URL: http://mattzon.blogg.se/
Postat av: ELLEN AHL AXELSSON

sv: de frågorna kan jag inte svara på riktigt. Nej man skriver inga kontrakt, man har avtalet så att säga via mejl ;). Man har ingen skyldighet, bara att ha lite reklam någonstans på bloggen som du kan disskutera med dem (:

2010-01-06 @ 14:46:36
URL: http://byellen.se/
Postat av: Frida

ja, dem verkar en aning bra. har inget annat att läsa :P

2010-01-06 @ 15:27:01
URL: http://justfriidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0