20 Things Before I Die

Det finns massor med saker jag skulle vilja göra. Men jag har bestämt mig för att göra två listor med tio punkter i varje lista. Första listan är de 10 saker jag skulle vilja göra innan jag dör den andra är vilka 10 platser jag vill besöka. De saker som är överstrukna har jag redan gjort.

10 Saker innan jag dör.
1. Hoppa Bungyjump
2. Tatuera mig
3. Skriva en bok
4. Plugga/jobba minst ett år i USA
5. Bo i ett annat land under någon period
6. Lära mig skjuta med vapen
7.Lära mig ett språk flytande (inte engelska)
8. Lära mig surfa
9. Ta examen (Gymnasiet och Universitet)
10.  Skaffa barn (under rätt omständigheter!!)


10 Plater att besöka och sakerna jag vill se där, innan jag dör.
1. Egypten: Alla Pyramiderna, Sfinxen, doppa tårna i Nilen och besöka Kairo och Alexandria.
2. Kina: Kinesiska muren
3. Frankrike: Paris, Eifeltornet (varit i Frankrike, Val cenis men inte sett de jag vill se än)
4. Nya Zeeland: Naturen
5. Australien: Surfa, se naturen
6. Syd Afrika
7. USA: New York och Time Square
8. London: Kronjuvelerna, The Towers, Big Ben
9.  Brasilien
10. Tibet

Jag tror de kommer finnas mer platser och saker jag vill göra/besöka men dessa 20 sakerna är de sakerna och ställerna jag bara måste ha fått gjort och sett. Jag har haft större delen av dessa listorna i mitt huvud men bestämde mig nu för att faktiskt skriva ner dem.
Den dagen jag dör vill jag inte känna som att jag gått misste om något.

Kommentarer
Postat av: Johan

jag följer gärna med till brazil ;)

2009-01-07 @ 00:06:13
Postat av: Anna

haha bra bror du och jag då <3 :D

2009-01-07 @ 00:07:05
URL: http://newbegining.blogg.se/
Postat av: Johan

Perfekt! :D

2009-01-07 @ 00:08:10
Postat av: Matte

jag hade lätt varit på australien. och vadå under rätt omständigheter? under sex är allt tillåtet:)

2009-01-14 @ 20:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0